Saturday, May 9, 2009

★so exhauste...★


Thursday 7 May 2009
This few days is very unusual...
haiz...

在班上 很想听老师讲课

可是 越听越想睡觉


下午 go tuition
...
[有个事情 让我觉得挺无奈下的....
]
之后去绿光yam
cha
呵呵 乖到拿功课出来做

无聊过头


--------------------------------------------

Friday 8 May 2009

期望越高 失望越高
所以 我宁愿没有期望...


examination is coming soon

damn stress and tension!
有种想放弃的感觉 就不用那么烦!

tuition.....

这位teacher 教书有够闷

rest time...走去mamak挡吃东西
在那里chit chat.....


我们完全忘记待会还要continuous
teacher还在班上等我们很久~~


8点多 阿伦就载我回家了
今早 看到他给老师剪头发
结果他说:老师
做样罢了...

很无奈下

My birthday countdown 10 days only!!!

2 comments:

Mingz said...

You need rest sometimes and don't get stressed because is too bad for your health.
I know that exam will stress everybody but calm down and relax.

when you are bored or need some help i will do everything to help you.

If you need help, don't doubt to ask me.

Take care and CHEER UP!!!
Be stronger...

Anonymous said...

加油啊。。。
我也开始有压力了。。
因为那个add math ><
怎么看老师解答的时候那么容易。。
自己做的时候却不会。。。
而且那些老师一直抓这个抓那个。。
昨天被抄名了。。在2次就寄信。。
没关系。。只是不想让家人烦恼。。
今天只好去剪头发了。。。
加油啊。。。
当我累的时候就会睡一顿。。
醒来又迷迷糊糊的去开书复习。。
但是我一睡就是明天早上了。。哈哈。。。不要学哦。。。